2016. július 4., hétfő

Kinél volt előbb?

A gyerekek a szobában játszottak, és próbáltam őket öltöztetni. Máté egy kocsiszállító kamionnal játszott, mire Zsombi egyből rázendített, hogy az az övé, és Ő akar vele játszani. Az ominózus esetet nem láttam, mert épp a szekrény felé fordultam, hogy egy zoknit vegyek ki az egyik fiókból. Persze mindketten azt hajtogatták, hogy náluk volt hamarabb, meg hogy ki kapta, és kérték, tegyek igazságot: Zsombi azt akarta, vegyem el Mátétól, mert Ő játszott vele előbb, Máté meg azt akarta kicsikarni belőlem, mondjam meg, hogy ezt Ő kapta. (Mittudomén????) Zsombit meghallgattam, mert nagyon sírt, hogy nem játszhat vele, de Máténak közben egy szót sem szóltam, hogy adja oda, ne legyen irigy stb. Magától odaadta egy perc után, hogy játsszon vele Zsombi nyugodtan, de utána adja vissza, mert be akarja vinni az oviba. És így is lett.

Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése